Publicidad

Els anuncis:

Poden ser de diferents tipus, basats en la estructura i en la finalitat. Com per exemple: 


Demostració (Quan el producte té avantatges respecte a les altres marques i ho fan destacar).


Testimonial (Apareixen persones que han de provar el producte i convença del avantatges de la marca que els contracte).


Fragments de vida (Representar escenes de la vida quotidiana per apropar-se a l'espectador).


Humor (Una persona simpàtica pot ser molt apreciada per diferents tipus de consumidors).

Animació (Escenes de dibuixos que poden explicar el procés de treball d'un productes o una caracterìstica concreta que en la imatge real no s'haurien aconseguit).

Musical (Dóna més vitalitat a l'espot i serveix per popularitzar-lo).

Publireportatge (Duren 120 segons i l'empresa explica el procés tècnic, la composició i l'ús d'un producte).

El superespectacle (Quelcom mai vist).

Espots de pell de gallina (Captar públic a través de les emocions).


Ara analitzem anuncis tant bons com dolents: 


http://www.youtube.com/watch?v=LAHneUtncvI

L'anunci escullit com a mala publicitat és el de la nova marca de gelats Kalise.
Han intentat recrear una temàtica juvenil i despreocupada, que ha desenvocat en un aspecte descuidat i barat de la marca.
L'estrella, a més, que la representa, tot i ser molt famosa i tenir una gran target, no té capacitat comunicativa, per tant no té direccionalitat ni intenció clara, i sembla sobreactuat i impassible davant el que anuncia. 

En quant a l'anunci visual, sen's presenta confús en quant al fons, que dona la impressió de mal fet, ja que la pintura no segueix una linia definida, i fa servir una estilografía per el nom de la marca més haviat infantil i feta a corre-cuita.
Es fan servir abreviatures amb que fan que manqui de credibiliat. I l'estètica es mostra despreocupada al trobar envoltòris de gelat sobre una taula de terrassa.




L'anunci escullit com a bona publicitat és el de Paco Rabanne, l'ultima linia anomenada invictus. Mostra una estructura horitzontal amb el pit despullat d'un famós, en aquest cas d'en Beckam. Amb una actitut altiva, que anima al public masculí a compar el producte, i atrau visualment al public femení. L'estadi aplaudeix a el protagonista, que s'alça sobre una fumerola, amb postura d'heroi.
Les lletres són fermes i platejades, simbolitzant elegància, a l'hora que "sex appeal" i els tatuatjes d'ell mostren insolència, que contrasta amb el cabell ben pentinat.
L'unica tara a destacar és que no podem veure el producte anunciat en si, en aquest cas colònia.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada